maandag 11 januari 2010

Blech! Poep op het plein


Vrijdag bij het buiten spelen namen de kinderen mij mee om wat te laten zin.

Er lag poep om het hoekje van het gebouw.

Eerst dacht ik dat het hondenpoep was, maar honden kunnen niet eens op het plein komen.

Toen zag ik een jongentje er krom bij staan, hij was aan het huilen, wel had hij zijn broek omhoog.

Aan zijn broek zat poep, dus ik vroeg of hij daar had gepoept.

Ja zegt hij, ik was boos op hem geworden en heb hem mee naar binnen genomen.

Ik vroeg aan een leidster of zij hem misschien een schone broek aan wou doen.

Toen wist ik niet dat het zo erg was want alles zat echt onder van trui tot schoenen.

Zij heeft hem onder de douche gezet en ik heb de poep op het plein opgeruimd.

Ik voelde me na die tijd best lullig dat ik hem aan haar overliet omdat hij helemaal onder de poep zat.

Ik weet niet of de moeder nou blij of boos op hem moet zijn, want hij had eindelijk na 4 dagen gepoept maar ja toch op een verkeerde plaats.

Geen opmerkingen: