maandag 11 januari 2010

Puk en co


Deze week is mijn stage begonnen met puk en co.

elke dag om half 10 werken we met puk en co.

Elke dag is er iets nieuws,

elke dag krijgen we een blaadje waar op staat wat we elke dag moeten doen.


Donderdag heb ik de activiteit van Puk en Co met de kinderen gedaan.

De leidster van deze groep nam de kinderen even mee naar de hal om te spelen.

Ondertussen had ik een touw opgehangen door het hele lokaal en Puk die in een bed lag met de rest van de touw.


Toen de kinderen naar binnen kwamen heb ik met de kinderen het touw gevolgd.

De kinderen waren heel nieuwsgierig waar het touw ophield.


En toen zagen ze dat puk lag te slapen met een bolletje wol in zijn handen.

Ze hebben puk wakker gemaakt en hij mocht weer in de groep zitten.


Vrijdag heb ik ook de Puk en co activiteit gedaan.

Nu had puk allemaal propjes papier door de groep gegooit.

Met puk gingen de kinderen alle propjes zoeken.

Toen weer aan tafel zitten om ze te tellen.


maar wat doen we met propjes?

Die ruimen we op, en doen ze in de prullebak.

De kinderen zijn nog nooit zo blij geweest om op te ruimen


Geen opmerkingen: