maandag 11 januari 2010

Kinderopvang, goed of slecht voor een kind?


Vaak als ik over stage praat hoor ik vaak,'aah zielig voor die kinderen' die naar het kinderdagverblijf moeten.
Zelf vind ik het niet zielig als een kind naar het kinderdagverblijf moet.
Het is goed voor de omgang met andere kinderen en in kinderdagverblijven werken ze aan taal em motoriek.
Als ik zelf een kind zou hebben zou ik hem ook naar het kinderdagverblijf of naar een peuterspelzaal brengen.
Wel vind ik het zielig als een kind 5 dagen in de week komt, dat vind ik teveel.
Wat vinden jullie hiervan?

1 opmerking:

Christy zei

Hoi,

Dit hoor ook vaak.
Ik vind kinderopvang wel goed voor de ontwikkeling van het kind.
Vooral omdat ze veel met leeftijdsgenootjes samen zijn.

Maar inderdaad 5 dagen is veel te veel.

2 of 3 dagen moet kunnen, vind ik, omdat het kind ook heel veel kan leren op een kdv.